Spoštovani,

Sporočamo, da imamo trenutno v oddelku za pomoč uporabnikom povišano število klicev, kar pomeni, da je čakalna vrsta na prostega referenta daljša, za kar se vam iskreno opravičujemo.

Vsem uporabnikom, ki opažajo težave z uporabo kvalificiranih digitalnih potrdil in programske opreme Nexus Personal, svetujemo, da izvedete nadgradnjo programske opreme. Do datotek lahko dostopate TUKAJ.

V primeru težav drugačne narave vas prosimo, da nam posredujete elektronsko pošto na naslov helpdesk@halcom.si, oglasili se vam bomo v najkrajšem možnem času.

Na voljo smo vam vsak delavnik od 8.00 do 16.30.

Nexus personal Prevzem programske opreme Nexus Personal prenesi

1. Obvestilo za uporabnike elektronske banke z digitalnimi potrdili, izdanimi po 3. juliju 2017

Featured Vsem uporabnikom, katerim smo izdali digitalna potrdila po 3. juliju 2017 in opažajo težave z delovanjem elektronske banke Hal E-Bank (ABACOM, ADDIKO BUSINESS EBANK, BKS BANK NET, E-BANK, HAL E-BANK, NLB PROKLIK, MULTI SKB NET, NET.STIKPRO), sporočamo,…

Preberi več
2. Obvezni podatki za ročni vnos e-računa na zahtevo UJP

Featured Uprava Republike Slovenije za javna plačila (UJP) je 25.11.2015 na svoji spletni strani objavila navodila za izdajo e-računov proračunskim uporabnikom, ki stopijo v veljavo z letom 2016 (s 1.1.2016 dalje).V nadaljevanju sledite navodilom, za pripravo e-računa,…

Preberi več
3. Prevzem programske opreme Nexus Personal

Featured Nexus Personal prenesi

Preberi več
4. Izpis digitalnega potrdila

Featured Program za izpis digitalnega potrdila je servisni program, namenjen izpisu digitalnega potrdila, ki je shranjen na pametni kartici ali ključu USB. Izpis digitalnega potrdila vsebuje podatke za preverjanje elektronskega podpisa. Podpisan izpis dostavite banki,…

Preberi več
5. Digitalno potrdilo ni vidno v brskalniku Mozilla Firefox. Kako ga dodam?

Featured Če digitalno potrdilo ni vidno v brskalniku Mozilla Firefox ga dodate na naslednji način:Korak 1Odprite glavni menu brkaslnika Mozilla Firefox (gumb v zgornjem desnem kotu brskalnika pri verziji 35.0) in izberite Možnosti/Option.Korak 2Izberite Napredno/Advanced,…

Preberi več
6. Težave pri vstopu v Abanet Com preko brskalnika Internet Explorer

Za rešitev te težave sledite navodilom: 1. Nadgradite program Nexus Personal s klikom na povezavo tukaj. 2. Preverite katera verzija Internet Explorer je nameščena tako, da v brskalniku Internet Explorer izberite gumb Orodja nato izberite O brskalniku…

Preberi več
7. Težava pri namestitvi programa Nexus Personal

Težava 1 Po namestitvi programa Nexus Personal, se pojavi okno v katerem kliknite gumb OK in naredite ponovni zagon sistema, s tem program Nexus Personal še ne bo nameščen. Zato je potrebno ponovno zagnati namestitveno datoteko, katera se nahaja Tukaj.…

Preberi več
8. Remote Assistance

Remote assistance (ISL Light) allows Halcom employees to connect to user's computer via internet and help with problem solving.More info regarding remote assistance can be found on webpage http://www.islonline.com/remote-support/.STATEMENT OF CARE DATA SECURITY…

Preberi več
9. Oddaljena pomoč

Oddaljena pomoč omogoča, da se zaposleni na Halcomovem helpdesku preko internetne povezave poveže s strankinim računalnikom in ji tako pomaga rešiti težavo. Tak dostop je možen samo v času trajanja helpdesk klica med stranko in sodelavcem helpdeska.Več…

Preberi več
10. E-račun se ne odpre z vizualizacijo

Prikaz E-računa z vizualizacijo, je možen le v brskalniku Internet Explorer. 1. Odprite brskalnik Internet Explorer.2. V orodni vrstici predmetnega brskalnika kliknite na Tools -> Internet options ->Security -> Custom level -> Miscellaneous…

Preberi več
Powered by PROGMBH