Obvestilo za uporabnike elektronske banke z digitalnimi potrdili, izdanimi po 3. juliju 2017

Vsem uporabnikom, katerim smo izdali digitalna potrdila po 3. juliju 2017 in opažajo težave z delovanjem elektronske banke Hal E-Bank (ABACOM, ADDIKO BUSINESS EBANK, BKS BANK NET, E-BANK, HAL E-BANK, NLB PROKLIK, MULTI SKB NET, NET.STIKPRO), sporočamo, da kontaktirajo Halcom Helpdesk na telefon 01 200 33 69 ali posredujejo elektronsko pošto na naslov helpdesk@halcom.si.

Z namenom, da odpravimo težave z delovanjem rešitve za elektronsko bančništvo, smo vam na voljo vsak delavnik od 8.00 do 16.30.

Nexus personal Prevzem programske opreme Nexus Personal prenesi

11. Pri menjavi kode PIN, se pojavi obvestilo »This pin cannot be changed«

Pri menjavi kode PIN, se pojavi obvestilo »This pin cannot be changed«. Za odpravo napake bo potrebno nadgraditi program Nexus Personal na najnovejšo različico. Le-to prevzemite tukaj.

Preberi več
12. Pri vstopu na e-portal (eDavki, AJPES, e-Sodstvo, ... ) se pojavi napaka rv=54 ali error in underlying security system

Pri vstopu na portal (eDavki, AJPES, e-Sodstvo, ... ) se pojavi napaka »rv=54« ali »error in underlying security system«, katero odpravite z nadgradnjo programa Nexus Personal na najnovejšo različico tukaj.

Preberi več
13. Zakaj E-računi?

Elektronske račune lahko izdajate, prejemate in arhivirate z uporabo obstoječe elektronske banke. Uporaba obstoječih e-bančnih poti za pošiljanje in prejemanje e-računov ima številne prednosti tako za pošiljatelja kot prejemnika. Med ključnimi prednostmi…

Preberi več
14. Po vnosu kode PIN program javi "Ni povezave s pametno kartico ali ključem USB …"

Za to težavo je možnih več rešitev:Preverite ali je medij, na katerem se nahaja digitalno potrdilo vstavljen v računalnik (ali je pametna kartica vstavljena v čitalnik pametnih kartic/ključ USB v prost usb vhod na računalniku). Z radirko poradirajte…

Preberi več
Powered by PROGMBH