Obvestilo za uporabnike elektronske banke z digitalnimi potrdili, izdanimi po 3. juliju 2017

Vsem uporabnikom, katerim smo izdali digitalna potrdila po 3. juliju 2017 in opažajo težave z delovanjem elektronske banke Hal E-Bank (ABACOM, ADDIKO BUSINESS EBANK, BKS BANK NET, E-BANK, HAL E-BANK, NLB PROKLIK, MULTI SKB NET, NET.STIKPRO), sporočamo, da kontaktirajo Halcom Helpdesk na telefon 01 200 33 69 ali posredujejo elektronsko pošto na naslov helpdesk@halcom.si.

Z namenom, da odpravimo težave z delovanjem rešitve za elektronsko bančništvo, smo vam na voljo vsak delavnik od 8.00 do 16.30.

Nexus personal Prevzem programske opreme Nexus Personal prenesi

  • Pomoč
  • Obnova digitalnega potrdila (podaljšanje)(7)
1. Obnova digitalnega potrdila - za poslovne subjekte

Featured Obnovo kvalificiranega digitalnega potrdila lahko naredite TukajNaročilnico za obnovo je možno oddati v spletnem brskalniku Internet Explorer 10 ali novejši verziji, Mozilla Firefox in Google Chrome.V primeru ne prepoznave digitalnega potrdila v brskalniku…

Preberi več
2. Prevzem digitalnega potrdila

Featured Prevzem digitalnega potrdila PrevzemiKratka navodila: Korak 1Program za prevzem lahko zaženete s klikom na gumb RUN ali pa ga shranite na računalnik s klikom na gumb SAVE. Korak 2Preverite, če je vstavljena kartica v računalnik oziroma ključ USB in potrdite…

Preberi več
3. Postopki po obnovi kvalificiranega digitalnega potrdila

Featured Za uspešno uporabo obnovljenega digitalnega potrdila so pomembni spodnji trije koraki:1. Koga je potrebno obvestiti o obnovi digitalnega potrdila? Banke, ki vas bodo v sistem vključile avtomatično naslednji delovni dan Banke, katerim je po uspešni obnovi…

Preberi več
4. Težave z zaznavo digitalnega potrdila za poslovne subjekte (KDP za PO)

Za rešitev te težave vam svetujemo sledeče: 1.Najprej si na računalnik namestite program Nexus Personal, najnovejše različice 4.27.2 s povezave https://www.halcom.si/si/namestitev/ (gre za program za delo s Halcomovim kvalificiranim digitalnim potrdilom…

Preberi več
5. Ali sem uspešno obnovil digitalno potrdilo?

Preverite ali je vaše digitalno potrdilo uspešno obnovljeno. Korak 1 Program Nexus Personal lahko odpremo: Nexus Personal (Start/Programi/Personal 4.X.X/Personal). S klikom na ikono v opravilni vrstici odpite program Nexus Personal. Korak 2 Kliknete na…

Preberi več
6. Z obnovljenim digitalnim potrdilom ne pridem več v eDavke

Kratka navodila:Korak 1Za postopek prve prijave kliknite na spletno povezavo: E-DAVKI.Korak 2Kliknite gumb Prva prijava.Korak 3Izberite digitalno potrdilo in kliknite gumb OK.Korak 4Vpišite vašo kodo PIN ter pritisnite Verify my identity.Korak 5V naslednjem…

Preberi več
7. Kdaj obnova ali naročilo obnove nista možna?

Obnova kvalificiranega digitalnega potrdila ni možna:če je veljavnost kvalificiranega digitalnega potrdila že pretekla. Kadar so spremenjeni podatki, ki jih kvalificirano digitalno potrdilo vsebuje: naziv podjetjadavčna številka podjetjaime in priimek…

Preberi več
Powered by PROGMBH