Obvestilo za uporabnike elektronske banke z digitalnimi potrdili, izdanimi po 3. juliju 2017

Vsem uporabnikom, katerim smo izdali digitalna potrdila po 3. juliju 2017 in opažajo težave z delovanjem elektronske banke Hal E-Bank (ABACOM, ADDIKO BUSINESS EBANK, BKS BANK NET, E-BANK, HAL E-BANK, NLB PROKLIK, MULTI SKB NET, NET.STIKPRO), sporočamo, da kontaktirajo Halcom Helpdesk na telefon 01 200 33 69 ali posredujejo elektronsko pošto na naslov helpdesk@halcom.si.

Z namenom, da odpravimo težave z delovanjem rešitve za elektronsko bančništvo, smo vam na voljo vsak delavnik od 8.00 do 16.30.

Nexus personal Prevzem programske opreme Nexus Personal prenesi

  • Pomoč
  • Namestitve in nadgradnje(17)
1. Namestitev / Nadgradnja Hal E-Bank/Personal

Featured Pred namestitvijo se prepričajte, da: • Strojna oprema zadošča vsaj osnovnim zahtevam. Običajno je kritična predvsem količina prostora na trdem disku. Hal E-Bank potrebuje približno 200 MB, velikost podatkovne baze - odvisno od števila zapisov,…

Preberi več
2. Težave z zaznavo digitalnega potrdila za poslovne subjekte (KDP za PO)

Za rešitev te težave vam svetujemo sledeče: 1.Najprej si na računalnik namestite program Nexus Personal, najnovejše različice 4.27.2 s povezave https://www.halcom.si/si/namestitev/ (gre za program za delo s Halcomovim kvalificiranim digitalnim potrdilom…

Preberi več
3. Podatkovno bazo IBM DB2 želimo nadgraditi/prestaviti na novi strežnik

Storitev nadgradnje podatkovne zbirke IBM DB2 nudi Halcom d. d., za naročilo nadgradnje baze ali prenos baze na nov strežnik, kliknite tukaj, kjer bo potrebno izpolniti naročilnico in označiti željen postopek.

Preberi več
4. Kam program Hal E-Bank shranjuje podatke? Kako lahko naredimo varnostne kopije podatkovnih baz

Pomena varnostne kopije podatkov se običajno ne zavedamo, dokler se ne soočimo z izgubo podatkov. Takrat pa je običajno že prepozno. Statistika kaže, da do izgube podatkov pri uporabi Hal E-Bank programa najpogosteje pride zaradi okvare strojne opreme…

Preberi več
5. Kakšna je razlika med Hal E-Bank/Personal in Hal E-Bank/Corporate?

Hal E-Bank/Personal je t.i. eno-uporabniška različica programa za manjša in srednje velika podjetja, kjer je ena oseba pooblaščena za dostop do elektronske banke. Hal E-Bank/Corporate je večuporabniška različica programa, ki je namenjena podjetjem…

Preberi več
6. Nadgradnja elektronske banke Hal E-Bank/Corporate

Pred postopkom nadgradnje najprej ugasnite (zaprite) vse kliente Hal E-Bank/Corporate. Po končani nadgradnji, ki mora biti opravljena na vseh delovnih postajah, kjer so nameščeni klienti Hal E-Bank/Corporate, morajo biti vsi klienti Hal E-Bank/Corporate…

Preberi več
7. Podprti operacijski sistemi

Hal E-Bank programska oprema deluje le na operacijskih sistemih Microsoft Windows, podprte različice so zapisane v dokumentu Strojne in programske zahteve.

Preberi več
8. Navodila za namestitev dodatnega klienta Hal E-Bank/Corporate

Namestite e-bančni program (odjemalec) Hal E-Bank/Corporate, prenesete ga s klikom na tukaj. V korakih namestitve slednjega izberite »Namestitev po meri« ter obkljukajte le možnosti »Program Files, E-Obrazci in Nexus Personal«. Zelo pomembno: Pri namestitvi…

Preberi več
9. Želim preiti iz Hal E-Bank/Personal (enouporabniške različice) na Hal E-Bank/Corporate (večuporabniška različica)

Hal E-Bank/Corporate je večuporabniška verzija programa. Podatki se shranjujejo v skupno bazo podatkov in so tako na voljo vsem uporabnikom, ki so vključeni v sistem Hal E-Bank/Corporate. Uporaba več Hal E-Bank/Personal rešitev ne more nadomestiti funkcionalnosti…

Preberi več
10. Postopek naročila Hal E-Bank/Corporate

Hal E-Bank/Corporate je zasnovana na skupni podatkovni zbirki. V podjetju se lahko na mrežno različico programa Hal E-Bank sočasno priključi več uporabnikov z različnimi pooblastili. Deluje na način odjemalec/strežnik in zato potrebuje skupno zbirko…

Preberi več
Powered by PROGMBH