Spoštovani,

Sporočamo, da imamo trenutno v oddelku za pomoč uporabnikom povišano število klicev, kar pomeni, da je čakalna vrsta na prostega referenta daljša, za kar se vam iskreno opravičujemo.

Vsem uporabnikom, ki opažajo težave z uporabo kvalificiranih digitalnih potrdil in programske opreme Nexus Personal, svetujemo, da izvedete nadgradnjo programske opreme. Do datotek lahko dostopate TUKAJ.

V primeru težav drugačne narave vas prosimo, da nam posredujete elektronsko pošto na naslov helpdesk@halcom.si, oglasili se vam bomo v najkrajšem možnem času.

Na voljo smo vam vsak delavnik od 8.00 do 16.30.

Nexus personal Prevzem programske opreme Nexus Personal prenesi

  • Pomoč
  • Namestitve in nadgradnje(17)
11. Nadgradnja programa Hal E-Bank/Personal preko gumba nadgradnja

Nadgradnjo programa lahko opravite preko Hal E-Bank.Pred postopkom nadgradnje, je potrebno Hal E-Bank zapreti in zagnati kot administrator. 1. Kliknite na gumb Nadgradnja programa 2. Kliknite na gumb Yes3. Izberite banko4. Kliknite na gumb Posodobi5. Program…

Preberi več
12. Namestitev na novi računalnik s prenosom arhiva

Za namestitev na nov računalnik, kliknite na Namestitev Hal E-Bank/Personal, kjer sledite navodilom za nameščanje. Po končani namestitvi nadaljujete s spodnjimi navodili. OPOZORILO: Arhiv je potrebno prenesti pred prvim zagonom nove namestitve Hal E-Bank/Personal…

Preberi več
Powered by PROGMBH