Spoštovani,

Sporočamo, da imamo trenutno v oddelku za pomoč uporabnikom povišano število klicev, kar pomeni, da je čakalna vrsta na prostega referenta daljša, za kar se vam iskreno opravičujemo.

Vsem uporabnikom, ki opažajo težave z uporabo kvalificiranih digitalnih potrdil in programske opreme Nexus Personal, svetujemo, da izvedete nadgradnjo programske opreme. Do datotek lahko dostopate TUKAJ.

V primeru težav drugačne narave vas prosimo, da nam posredujete elektronsko pošto na naslov helpdesk@halcom.si, oglasili se vam bomo v najkrajšem možnem času.

Na voljo smo vam vsak delavnik od 8.00 do 16.30.

Nexus personal Prevzem programske opreme Nexus Personal prenesi

  • Pomoč
  • Uporaba in težave elektronske banke(22)
1. Oddaljeno podpisovanje - možnosti podpisovanja

Pooblastila za oddaljeno podpisovanje uredite pri svojem bančnem skrbniku. Vse banke oddaljenega podpisovanja ne podpirajo, zatorej je potrebno preveriti na banki, s katero poslujete ali omogočajo tovrstno podpisovanje Ko bo banka vključila možnost oddaljenega…

Preberi več
2. Težave pri vstopu v Abanet Com preko brskalnika Internet Explorer

Za rešitev te težave sledite navodilom: 1. Nadgradite program Nexus Personal s klikom na povezavo tukaj. 2. Preverite katera verzija Internet Explorer je nameščena tako, da v brskalniku Internet Explorer izberite gumb Orodja nato izberite O brskalniku…

Preberi več
3. Težave z zaznavo digitalnega potrdila za poslovne subjekte (KDP za PO)

Za rešitev te težave vam svetujemo sledeče: 1.Najprej si na računalnik namestite program Nexus Personal, najnovejše različice 4.27.2 s povezave https://www.halcom.si/si/namestitev/ (gre za program za delo s Halcomovim kvalificiranim digitalnim potrdilom…

Preberi več
4. Oddaljeno podpisovanje v Internet Explorerju 11 ne deluje

Ugotovljeno je bilo, da v Internet Explorerju 11 z novimi nadgradnjami ne deluje oddaljeno podpisovanje. Uporabniki prejmete naslednje sporočilo (sporočilo je zavajujoče saj je navedeno, da nima prave verzije nexus-a): "Za nadaljevanje je potrebno namestiti…

Preberi več
5. Zaprli smo račun. Kako ga izbrišem iz elektronske banke?

Iz seznama računov lahko račun izbrišete s pomočjo servisnih programov v elektronski banki. Servisni programi so dodatni programi, ki so nameščeni na vaš računalnik s Hal E-Bank in omogočajo izvedbo operacij, ki jih je potrebno redko izvesti. Do…

Preberi več
6. Preko Hal E-Bank želimo poslovati z dodatno banko

Če že poslujete s Hal E-Bank, lahko v že obstoječo namestitev programa dodate račune tudi drugih bank, ki so vključene v Hal E-Bank sistem. Seznam bank, ki so vključene v sistem Hal E-Bank, si lahko ogledate tukaj.Po sklenitvi poslovnega dogovora o…

Preberi več
7. Kako razvežem paket?

V elektronski banki lahko razvežete le pakete s statusom »PRIPRAVLJEN«, ki so prikazani v zeleni barvi. Če so paketi rdeče barve s statusom »PREVERJEN«, jih je pred razvezavo potrebno odkleniti. Postopek razvezovanja paketa: 1. Odprite mapo Priprava/Paketi…

Preberi več
8. Kako lahko izvozim promet v xls (Microsoft Excel file format)?

Promet lahko izvozite v xls (Microsoft Excel file format) s pomočjo razširjenega izvoza. Razširjen izvoz prometnih postavk: 1. Označite prometno postavko, ki jo želite izvoziti. Označite lahko več postavk (glej nasvet). 2. Če želite spremeniti parametre,…

Preberi več
9. Preklic oziroma razveljavitev že posredovanih nalogov SDD

Prejemnik sredstev ima možnost preklica oz. razveljavitve že posredovanega naloga SDD. Preklic lahko izvedete v mapi Arhiv > nalogi SDD in sicer le za naloge s statusom »POSLAN« in »V POSTOPKU«, razveljavitev pa za naloge s statusom »IZVRŠEN«.…

Preberi več
10. Preklic že poslanih nalogov

Naloge z datumom bremenitve/valute vnaprej lahko uspešno prekličete. Uspešen preklic nalogov s tekočim datumom bremenitve/valute pa banka zagotavlja le, če je preklic pravočasno posredovan. 1. Vstopite v mapo Arhiv > Nalogi. 2. Izberite nalog, ki…

Preberi več
Powered by PROGMBH