Spoštovani,

Sporočamo, da imamo trenutno v oddelku za pomoč uporabnikom povišano število klicev, kar pomeni, da je čakalna vrsta na prostega referenta daljša, za kar se vam iskreno opravičujemo.

Vsem uporabnikom, ki opažajo težave z uporabo kvalificiranih digitalnih potrdil in programske opreme Nexus Personal, svetujemo, da izvedete nadgradnjo programske opreme. Do datotek lahko dostopate TUKAJ.

V primeru težav drugačne narave vas prosimo, da nam posredujete elektronsko pošto na naslov helpdesk@halcom.si, oglasili se vam bomo v najkrajšem možnem času.

Na voljo smo vam vsak delavnik od 8.00 do 16.30.

Nexus personal Prevzem programske opreme Nexus Personal prenesi

  • Pomoč
  • Uporaba in težave elektronske banke(22)
21. Radi bi začeli uporabljati Hal E-Bank. Kaj storiti?

Za uporabo Hal E-Bank-a je potrebno z banko skleniti poslovni dogovor o uporabi elektronskega bančništva Hal E-Bank. Seznam bank, ki so vključene v sistem Hal E-Bank, si lahko ogledate tukaj, ki uporabljajo našo e-banko. Na izbrani banki vam bodo posredovali…

Preberi več
22. Kaj je Hal E-Bank?

Hal E-Bank je družina sodobnih programskih izdelkov za podporo elektronskemu bančništvu. Hal E-Bank podpira delo z več bankami in več računi za več podjetij. S Hal E-Bank lahko: • nakazujete sredstva, • pregledujete stanje svojih računov, •…

Preberi več
Powered by PROGMBH