Obvestilo za uporabnike elektronske banke z digitalnimi potrdili, izdanimi po 3. juliju 2017

Vsem uporabnikom, katerim smo izdali digitalna potrdila po 3. juliju 2017 in opažajo težave z delovanjem elektronske banke Hal E-Bank (ABACOM, ADDIKO BUSINESS EBANK, BKS BANK NET, E-BANK, HAL E-BANK, NLB PROKLIK, MULTI SKB NET, NET.STIKPRO), sporočamo, da kontaktirajo Halcom Helpdesk na telefon 01 200 33 69 ali posredujejo elektronsko pošto na naslov helpdesk@halcom.si.

Z namenom, da odpravimo težave z delovanjem rešitve za elektronsko bančništvo, smo vam na voljo vsak delavnik od 8.00 do 16.30.

Nexus personal Prevzem programske opreme Nexus Personal prenesi

1. Obvezni podatki za ročni vnos e-računa na zahtevo UJP

Featured Uprava Republike Slovenije za javna plačila (UJP) je 25.11.2015 na svoji spletni strani objavila navodila za izdajo e-računov proračunskim uporabnikom, ki stopijo v veljavo z letom 2016 (s 1.1.2016 dalje).V nadaljevanju sledite navodilom, za pripravo e-računa,…

Preberi več
2. Kje vidim razlog zavrnitve E-računa?

Razlog zavrnitve e-računa preverite lahko na način:Vstopite v mapo Arhiv > E-računi.Izberite e-račune, za katerega želite preveriti razlog zavrnitve.V meniju spodaj izberite ukaz Odpri > Referenca.Prikaže se Dostavnica, kje je prejemnik opisal…

Preberi več
3. Kaj storiti za uporabo E-računov?

Na spletni strani www.halcom.si/eracuni/, najdete informacije o E-računih. Funkcionalnost E-računov vam lahko v e-banki (Hal E-Bank) omogoči le vaša banka, zato vam svetujemo, da kontaktirate vašega bančnega skrbnika, ki vam bo posredoval vse potrebne…

Preberi več
4. Paketni uvoz E-računov/Kako uvoziti več E-računov hkrati?

Korak 1V Hal E-Bank kliknite na Orodja - Nastavitve - Uvoz/Izvoz izberite Plačilni sistem E-računi. Korak 2 izberite zavihek Uvoz/Izvoz ter Plačilni sistem E-računi, nato kliknite na gumb Parametri konverterja Korak 4Pri možnosti "Omogoči izbor več…

Preberi več
5. E-račun se ne odpre z vizualizacijo

Prikaz E-računa z vizualizacijo, je možen le v brskalniku Internet Explorer. 1. Odprite brskalnik Internet Explorer.2. V orodni vrstici predmetnega brskalnika kliknite na Tools -> Internet options ->Security -> Custom level -> Miscellaneous…

Preberi več
6. Prejeti E-račun želim izvoziti

E-računi bodo izvoženi v datoteke XML, ki jih nato lahko uvažate v druge programe. Vsak E-račun je sestavljen iz ovojnice in prilog. Pri izvozu se vedno izvozi en dokument XML, ki predstavlja ovojnico, in ločeno posamezne priloge. Če izvažate ovojnico…

Preberi več
7. Prejel sem E-račun. Kako ga lahko odprem?

Prejete E-račune lahko pregledate, natisnete ali shranite. 1. Izberite račun poslovanja. 2. Izberite vrsto poslovanja. 3. Odprite mapo Pregled > E-računi. 4. Izberite e-račun, ki ga želite pregledati, natisniti ali shraniti. 5. Izberite ukaz Odpri.…

Preberi več
8. Kako plačam E-račun?

Za vse prejete račune lahko z enostavnim klikom pripravite plačilni nalog in ga pošljete banki v izvršitev. 1. Izberite račun poslovanja. 2. Izberite vrsto poslovanja. 3. Vstopite v mapo Pregled. 4. Izberite e-račun, za katerega želite izdelati plačilni…

Preberi več
9. Kaj potrebujem kot izdajatelj in prejemnik?

Odprt transakcijski račun pri eni izmed bank, ki omogoča izmenjavo e-računov po e-bančnih potehBanka za posredovanje e-računov potrebuje transakcijsko številko računa izdajatelja. Ali vaša banka omogoča izmenjavo računov po e-bančnih poteh, se…

Preberi več
10. Prijava na prejemanje E-računov

Hal E-Bank omogoča potencialnim prejemnikom E-računov pregled obstoječih prijav in odjav na E-račune, omogoča novo prijavo na prejemanje E-računov in odjavo na prejemanje E-računov od izdajatelja. Omogoča tudi vpogled v register izdajateljev E-računov…

Preberi več
Powered by PROGMBH