Pomembno obvestilo:

Obveščamo vas, da je najnovejša Microsoftova redna posodobitev delovnih postaj povzročila začasno moteno delovanje Halcomovih kvalificiranih digitalnih potrdil v brskalniku Microsoft Internet Explorer, zaradi česar je prišlo do začasne nezmožnosti uporabe tega brskalnika za dostop v bančne in spletne portale.

S pomočjo partnerske družbe Nexus Group iz Švedske, vodilnimi strokovnjaki na področju kvalificiranih digitalnih potrdil, smo pripravili novo različico programske opreme Nexus Personal (verzija 4.29.10), ki odpravi zgoraj omenjene težave.

Programska oprema je na voljo na spletni povezav TUKAJ

Nexus personal Prevzem programske opreme Nexus Personal prenesi

1. Obvezni podatki za ročni vnos e-računa na zahtevo UJP

Featured Uprava Republike Slovenije za javna plačila (UJP) je 25.11.2015 na svoji spletni strani objavila navodila za izdajo e-računov proračunskim uporabnikom, ki stopijo v veljavo z letom 2016 (s 1.1.2016 dalje).V nadaljevanju sledite navodilom, za pripravo e-računa,…

Preberi več
2. Kje vidim razlog zavrnitve E-računa?

Razlog zavrnitve e-računa preverite lahko na način:Vstopite v mapo Arhiv > E-računi.Izberite e-račune, za katerega želite preveriti razlog zavrnitve.V meniju spodaj izberite ukaz Odpri > Referenca.Prikaže se Dostavnica, kje je prejemnik opisal…

Preberi več
3. Kaj storiti za uporabo E-računov?

Na spletni strani www.halcom.si/eracuni/, najdete informacije o E-računih. Funkcionalnost E-računov vam lahko v e-banki (Hal E-Bank) omogoči le vaša banka, zato vam svetujemo, da kontaktirate vašega bančnega skrbnika, ki vam bo posredoval vse potrebne…

Preberi več
4. Paketni uvoz E-računov/Kako uvoziti več E-računov hkrati?

Korak 1V Hal E-Bank kliknite na Orodja - Nastavitve - Uvoz/Izvoz izberite Plačilni sistem E-računi. Korak 2 izberite zavihek Uvoz/Izvoz ter Plačilni sistem E-računi, nato kliknite na gumb Parametri konverterja Korak 4Pri možnosti "Omogoči izbor več…

Preberi več
5. E-račun se ne odpre z vizualizacijo

Prikaz E-računa z vizualizacijo, je možen le v brskalniku Internet Explorer. 1. Odprite brskalnik Internet Explorer.2. V orodni vrstici predmetnega brskalnika kliknite na Tools -> Internet options ->Security -> Custom level -> Miscellaneous…

Preberi več
6. Prejeti E-račun želim izvoziti

E-računi bodo izvoženi v datoteke XML, ki jih nato lahko uvažate v druge programe. Vsak E-račun je sestavljen iz ovojnice in prilog. Pri izvozu se vedno izvozi en dokument XML, ki predstavlja ovojnico, in ločeno posamezne priloge. Če izvažate ovojnico…

Preberi več
7. Prejel sem E-račun. Kako ga lahko odprem?

Prejete E-račune lahko pregledate, natisnete ali shranite. 1. Izberite račun poslovanja. 2. Izberite vrsto poslovanja. 3. Odprite mapo Pregled > E-računi. 4. Izberite e-račun, ki ga želite pregledati, natisniti ali shraniti. 5. Izberite ukaz Odpri.…

Preberi več
8. Kako plačam E-račun?

Za vse prejete račune lahko z enostavnim klikom pripravite plačilni nalog in ga pošljete banki v izvršitev. 1. Izberite račun poslovanja. 2. Izberite vrsto poslovanja. 3. Vstopite v mapo Pregled. 4. Izberite e-račun, za katerega želite izdelati plačilni…

Preberi več
9. Kaj potrebujem kot izdajatelj in prejemnik?

Odprt transakcijski račun pri eni izmed bank, ki omogoča izmenjavo e-računov po e-bančnih potehBanka za posredovanje e-računov potrebuje transakcijsko številko računa izdajatelja. Ali vaša banka omogoča izmenjavo računov po e-bančnih poteh, se…

Preberi več
10. Prijava na prejemanje E-računov

Hal E-Bank omogoča potencialnim prejemnikom E-računov pregled obstoječih prijav in odjav na E-račune, omogoča novo prijavo na prejemanje E-računov in odjavo na prejemanje E-računov od izdajatelja. Omogoča tudi vpogled v register izdajateljev E-računov…

Preberi več
© 2018 Halcom.si - Pravila varstva podatkov
Powered by PROGMBH