Spoštovani,

Sporočamo, da imamo trenutno v oddelku za pomoč uporabnikom povišano število klicev, kar pomeni, da je čakalna vrsta na prostega referenta daljša, za kar se vam iskreno opravičujemo.

Vsem uporabnikom, ki opažajo težave z uporabo kvalificiranih digitalnih potrdil in programske opreme Nexus Personal, svetujemo, da izvedete nadgradnjo programske opreme. Do datotek lahko dostopate TUKAJ.

V primeru težav drugačne narave vas prosimo, da nam posredujete elektronsko pošto na naslov helpdesk@halcom.si, oglasili se vam bomo v najkrajšem možnem času.

Na voljo smo vam vsak delavnik od 8.00 do 16.30.

Nexus personal Prevzem programske opreme Nexus Personal prenesi

1. Podatkovno bazo IBM DB2 želimo nadgraditi/prestaviti na novi strežnik

Storitev nadgradnje podatkovne zbirke IBM DB2 nudi Halcom d. d., za naročilo nadgradnje baze ali prenos baze na nov strežnik, kliknite tukaj, kjer bo potrebno izpolniti naročilnico in označiti željen postopek.

Preberi več
2. Nadgradnja elektronske banke Hal E-Bank/Corporate

Pred postopkom nadgradnje najprej ugasnite (zaprite) vse kliente Hal E-Bank/Corporate. Po končani nadgradnji, ki mora biti opravljena na vseh delovnih postajah, kjer so nameščeni klienti Hal E-Bank/Corporate, morajo biti vsi klienti Hal E-Bank/Corporate…

Preberi več
3. Navodila za namestitev dodatnega klienta Hal E-Bank/Corporate

Namestite e-bančni program (odjemalec) Hal E-Bank/Corporate, prenesete ga s klikom na tukaj. V korakih namestitve slednjega izberite »Namestitev po meri« ter obkljukajte le možnosti »Program Files, E-Obrazci in Nexus Personal«. Zelo pomembno: Pri namestitvi…

Preberi več
4. Postopek naročila Hal E-Bank/Corporate

Hal E-Bank/Corporate je zasnovana na skupni podatkovni zbirki. V podjetju se lahko na mrežno različico programa Hal E-Bank sočasno priključi več uporabnikov z različnimi pooblastili. Deluje na način odjemalec/strežnik in zato potrebuje skupno zbirko…

Preberi več
Powered by PROGMBH