Težave pri vstopu v Abanet Com preko brskalnika Internet Explorer : Halcom SI

Težave pri vstopu v Abanet Com preko brskalnika Internet Explorer

AA-01269

Za rešitev te težave sledite navodilom:


1. Nadgradite program Nexus Personal s klikom na povezavo tukaj.

2. Preverite katera verzija Internet Explorer je nameščena tako, da v brskalniku Internet Explorer izberite gumb Orodja nato izberite O brskalniku Internet Explorer. V primeru, da je nameščena verzija nižja od 11, bo potrebno opraviti nadgradnjo z navodili tukaj 

3. Ko bo nadgradnja Internet Explorer uspešno zaključena, svetujemo, da si namestite varnostno posodobitev za OS Windows 7 (KB3033929) in nato opraviti ponovni zagon računalnika.

Za 32 bitni OS Windows 7 si lahko pomagate z navodili na Microsoftovi spletni strani:
https://www.microsoft.com/sl-si/download/details.aspx?id=46078 .

Za 64 bitni OS Windows 7 si lahko pomagate z navodili na Microsoftovi spletni strani:
https://www.microsoft.com/sl-si/download/details.aspx?id=46148 .


4. Po končani nadgradnji lahko uspešno vstopite v Abanet Com tukaj.

Powered by PROGMBH