Pomembno obvestilo:

Obveščamo vas, da je najnovejša Microsoftova redna posodobitev delovnih postaj povzročila začasno moteno delovanje Halcomovih kvalificiranih digitalnih potrdil v brskalniku Microsoft Internet Explorer, zaradi česar je prišlo do začasne nezmožnosti uporabe tega brskalnika za dostop v bančne in spletne portale.

S pomočjo partnerske družbe Nexus Group iz Švedske, vodilnimi strokovnjaki na področju kvalificiranih digitalnih potrdil, smo pripravili novo različico programske opreme Nexus Personal (verzija 4.29.10), ki odpravi zgoraj omenjene težave.

Programska oprema je na voljo na spletni povezav TUKAJ
Ali mi je uspelo namestiti korensko potrdilo? : Halcom SI

Ali mi je uspelo namestiti korensko potrdilo?

AA-01410

Če ste uspešno namestili korensko potrdilo lahko preverite na naslednji način:

Korak 1
Odprite program Nexus Personal.
Korak 2
Dvokliknite na Eletronic ID.
Korak 3
Dvokliknite na Digital Signature oziroma Digital Signature -2, če imate obnovljeno digitalno potrdilo.
Korak 4
Po uspešni namestitvi korenskega potrdila se vam v spodnjem oknu izpišejo nameni vašega digitalnega potrdila. V primeru, da je pri nameščanju prišlo do napake se vam bo v spodnjem oknu izpisalo: Windows nima dovolj informacij o temu potrdilu.
© 2018 Halcom.si - Pravila varstva podatkov
Powered by PROGMBH