Pomembno obvestilo:

Obveščamo vas, da je najnovejša Microsoftova redna posodobitev delovnih postaj povzročila začasno moteno delovanje Halcomovih kvalificiranih digitalnih potrdil v brskalniku Microsoft Internet Explorer, zaradi česar je prišlo do začasne nezmožnosti uporabe tega brskalnika za dostop v bančne in spletne portale.

S pomočjo partnerske družbe Nexus Group iz Švedske, vodilnimi strokovnjaki na področju kvalificiranih digitalnih potrdil, smo pripravili novo različico programske opreme Nexus Personal (verzija 4.29.10), ki odpravi zgoraj omenjene težave.

Programska oprema je na voljo na spletni povezav TUKAJ
Postopki po obnovi kvalificiranega digitalnega potrdila : Halcom SI

Postopki po obnovi kvalificiranega digitalnega potrdila

AA-00219

Za uspešno uporabo obnovljenega digitalnega potrdila so pomembni spodnji koraki:

1. Novo korensko in vmesno potrdilo izdajatelja Halcom CA

Nekateri brskalniki novega korenskega in vmesnega potrdila ne namestijo samodejno. V kolikor imate po obnovi vašega digitalnega potrdila težave pri dostopu na katerega od e-portalov, vam svetujemo, da namestite korensko in vmesno digitalno potrdilo Halcom CA.

 2. Koga je potrebno obvestiti o obnovi digitalnega potrdila?    

Banke, ki vas bodo v sistem vključile avtomatično naslednji delovni dan Banke, katerim je po uspešni obnovi potrebno poslati izpis digitalnega potrdila za vključitev v sistem
Abanka SBERBANK banka, Elektronsko bančništvo, Dunajska 128a, 1000 Ljubljana
SKB banka (PRO SKB NET) Delavska Hranilnica, dh-net@delavska-hranilnica.si
UniCredit Banka Slovenija Deželna banka Slovenije, poslati poslovnemu skrbniku
Addiko Bank Hranilnica Vipava, Glavni trg 15, 5271 Vipava
Nova Ljubljanska banka Sparkasse banka (Net.Stik), Elektronsko bančništvo, Cesta v Kleče 15, 1000 Ljubljana
BKS bank AG SKB banka (SKB NET), Služba za pomoč uporabnikom, Trg Ajdovščina 4, 1513 Ljubljana
Sparkasse banka (Net.Stik PRO)  

POMEMBNO : Za uporabo vašega obnovljenega kvalificiranega digitalnega potrdila potrebujete Hal E-Bank generacije 20 ali višje! Za namestitev pojdite na spletno stran http://namestitev.halcom.si in prevzemite program Hal E-Bank.

Uporabniki elektronskih storitev INTRASTATa morate na urad sporočiti novo serijsko številko digitalnega potrdila, saj bo elektronsko poslovanje z njimi mogoče, ko bodo prejeli vašo novo serijsko številko digitalnega potrdila.

Uporabniki spletnega portala Ajpes pa morate v profil svojega uporabniškega imena na strani http://www.ajpes.si/pooblastila/po_cert.asp dodati kvalificirano digitalno potrdilo. Za več informacij se obrnite na Ajpes.

Uporabniki spletne storitve eDavki morate ponovno izvesti postopek prve prijave obnovljenega digitalnega potrdila na spletni strani eDavkov.

V kolikor uporabljate kakšen drug portal, se pozanimajte pri vašem ponudniku storitev. 

3. Izpis digitalnega potrdila
4. Preverite, ali ste uspešno obnovili kvalificirano digitalno potrdilo


© 2018 Halcom.si - Pravila varstva podatkov
Powered by PROGMBH