Težave z zaznavo digitalnega potrdila za poslovne subjekte (KDP za PO)

Referenčna št. AA-01259 0 Ocena / Glasov

Za rešitev te težave vam svetujemo sledeče:

1.
Najprej si na računalnik namestite program Nexus Personal, najnovejše različice 4.27.2 s povezave https://www.halcom.si/si/namestitev/ (gre za program za delo s Halcomovim kvalificiranim
digitalnim potrdilom za pravne osebe (KDP za PO)).
Brez tega programa namreč uporaba Halcomovega KDP za PO ni mogoča. Po namestitvi/nadgradnji tega programa je potrebno opraviti še ponovni zagon (restart) računalnika.

2.
Nato na zaslonu računalnika (običajno desno spodaj) v opravilni vrstici poiščite ikono programa Nexus Personal (slednja izgleda takole slika ) in jo odprite na način, da z levo
tipko na miški dvokliknete nanjo. Odprlo se bo okno programa Nexus Personal.

3.
Zatem v računalnik vstavite vaš Halcomov medij-kartico/ključ USB (kartico v čitalnik pametnih kartic oz. ključ USB v prost USB vhod).
Ko bo program Nexus Personal zaznal vaše digitalno potrdilo, se bo le-to pojavilo v oknu Nexus Personal-kot Electronic ID. To je nujni pogoj, za uspešno poslovanje.

Kako lahko preverite, katero različico programa Nexus Personal imate nameščeno na računalniku?
1. Na zaslonu računalnika (običajno desno spodaj) v opravilni vrstici poiščite ikono programa Nexus Personal (slednja izgleda takole slika ) in jo odprite
na način, da z levo tipko na miški dvokliknete nanjo.
2. Odprlo se bo okno programa Nexus Personal, v katerem kliknite na Help – About Nexus Personal ter v zapisu Nexus Personal v. 4.x.x preverite, katero različico
programa Nexus Personal imate nameščeno na računalniku.
Če slednja ni 4.27.2, nadgradite program Nexus Personal na najnovejšo različico 4.27.2.
Program Nexus Personal (različica 4.27.2) si namestite s povezave s povezave https://www.halcom.si/si/namestitev/ .
Po namestitvi/nadgradnji tega programa je potrebno opraviti še ponovni zagon (restart) računalnika.


Oceni članek
Powered by PROGMBH