Pomembno obvestilo:

Obveščamo vas, da je najnovejša Microsoftova redna posodobitev delovnih postaj povzročila začasno moteno delovanje Halcomovih kvalificiranih digitalnih potrdil v brskalniku Microsoft Internet Explorer, zaradi česar je prišlo do začasne nezmožnosti uporabe tega brskalnika za dostop v bančne in spletne portale.

S pomočjo partnerske družbe Nexus Group iz Švedske, vodilnimi strokovnjaki na področju kvalificiranih digitalnih potrdil, smo pripravili novo različico programske opreme Nexus Personal (verzija 4.29.10), ki odpravi zgoraj omenjene težave.

Programska oprema je na voljo na spletni povezav TUKAJ

Katero korensko potrdilo moram namestiti?

Referenčna št. AA-01407 0 Ocena / 24 Glasov

Katero korensko potrdilo potrebujete, preverite na naslednji način: 

Korak 1
Odprite Začetni meni in vpišite Personal, pojavi se vam ikona prikazana na spodnji sliki. S klikom na ikono se vam bo odprl program Nexus Personal.
Korak 2
Dvokliknite na Electronic ID.
Korak 3
V novo odprtem oknu dvokliknite na Digital Signature oziroma Digital Signature- 2, če imate obnovljeno digitalno potrdilo.
Korak 4
Preverite ali imate Halcom CA PO e-signature 1 ali Halcom CA PO 3.

Oceni članek
© 2018 Halcom.si - Pravila varstva podatkov
Powered by PROGMBH