Featured

Postopki po obnovi kvalificiranega digitalnega potrdila

Referenčna št. AA-00219 4.95 Ocena / 40125 Glasov

Za uspešno uporabo obnovljenega digitalnega potrdila so pomembni spodnji trije koraki:

1. Koga je potrebno obvestiti o obnovi digitalnega potrdila?

    

Banke, ki vas bodo v sistem vključile avtomatično naslednji delovni dan Banke, katerim je po uspešni obnovi potrebno poslati izpis digitalnega potrdila za vključitev v sistem
AbankaSBERBANK banka, Elektronsko bančništvo, Dunajska 128a, 1000 Ljubljana
SKB banka (PRO SKB NET)Delavska Hranilnica, dh-net@delavska-hranilnica.si
UniCredit Banka SlovenijaDeželna banka Slovenije, poslati poslovnemu skrbniku
Addiko BankHranilnica Vipava, Glavni trg 15, 5271 Vipava
Nova Ljubljanska bankaSparkasse banka (Net.Stik), Elektronsko bančništvo, Cesta v Kleče 15, 1000 Ljubljana
BKS bank AGSKB banka (SKB NET), Služba za pomoč uporabnikom, Trg Ajdovščina 4, 1513 Ljubljana
Sparkasse banka (Net.Stik PRO) 

Uporabniki elektronskih storitev INTRASTATa morate na urad sporočiti novo serijsko številko digitalnega potrdila, saj bo elektronsko poslovanje z njimi mogoče, ko bodo prejeli vašo novo serijsko številko digitalnega potrdila.

Uporabniki spletnega portala Ajpes pa morate v profil svojega uporabniškega imena na strani http://www.ajpes.si/pooblastila/po_cert.asp dodati kvalificirano digitalno potrdilo. Za več informacij se obrnite na Ajpes.

Uporabniki spletne storitve eDavki morate ponovno izvesti postopek prve prijave obnovljenega digitalnega potrdila na spletni strani eDavkov.

V kolikor uporabljate kakšen drug portal, se pozanimajte pri vašem ponudniku storitev.

2. Izpis digitalnega potrdila
3. Preverite, ali ste uspešno obnovili kvalificirano digitalno potrdilo


Oceni članek
Powered by PROGMBH