Preklic že poslanih nalogov

Referenčna št. AA-00338 0.85 Ocena / 6 Glasov


Naloge z datumom bremenitve/valute vnaprej lahko uspešno prekličete. Uspešen preklic nalogov s tekočim datumom bremenitve/valute pa banka zagotavlja le, če je preklic pravočasno posredovan.  

1. Vstopite v mapo Arhiv > Nalogi

2. Izberite nalog, ki ga želite preklicati (nalog mora imeti status »POSLAN«, pri nalogu SDD lahko tudi »V POSTOPKU«).  

3. Izberite ukaz Preklic. 

4. Vnesite osebno številko (kodo PIN) in potrdite vnos. 

5. Počakajte, da se povezovanje z bančnim strežnikom zaključi in nato kliknite Zapri.  

Nalogu se spremeni status iz »POSLAN« v »V PREKLICU« in obarva iz sive v rdečo. Nalog s tem v banki še ni dokončno preklican. Bodite pozorni na status naloga in ga večkrat preverite! 

Če banka preklic izvrši, se nalogu spremeni status v »PREKLICAN« in obarva sivo. 



Oceni članek
© 2018 Halcom.si - Pravila varstva podatkov
Powered by PROGMBH