Pomembno obvestilo:

Obveščamo vas, da je najnovejša Microsoftova redna posodobitev delovnih postaj povzročila začasno moteno delovanje Halcomovih kvalificiranih digitalnih potrdil v brskalniku Microsoft Internet Explorer, zaradi česar je prišlo do začasne nezmožnosti uporabe tega brskalnika za dostop v bančne in spletne portale.

S pomočjo partnerske družbe Nexus Group iz Švedske, vodilnimi strokovnjaki na področju kvalificiranih digitalnih potrdil, smo pripravili novo različico programske opreme Nexus Personal (verzija 4.29.10), ki odpravi zgoraj omenjene težave.

Programska oprema je na voljo na spletni povezav TUKAJ

Ali sem uspešno obnovil digitalno potrdilo?

Referenčna št. AA-00356 0.3 Ocena / 25 Glasov
Preverite ali je vaše digitalno potrdilo uspešno obnovljeno.
Korak 1
Program Nexus Personal lahko odpremo:
  • Nexus Personal (Start/Programi/Personal 4.X.X/Personal).
  • S klikom na ikono v opravilni vrstici odpite program Nexus Personal.

Korak 2
Kliknete na View - Preferences - Card Readers - Empty Cache.

Korak 3
Pojavi se novo okno, da ste uspešno posodobili pomnilnik, potrdite s klikom na OK.

Korak 4
Vaše digitalno potrdilo je uspešno obnovljeno, v kolikor sta v oknu vidna Digital Signature - 2 in Non Repudiation - 2.


Oceni članek
© 2018 Halcom.si - Pravila varstva podatkov
Powered by PROGMBH