Pomembno obvestilo:

Obveščamo vas, da je najnovejša Microsoftova redna posodobitev delovnih postaj povzročila začasno moteno delovanje Halcomovih kvalificiranih digitalnih potrdil v brskalniku Microsoft Internet Explorer, zaradi česar je prišlo do začasne nezmožnosti uporabe tega brskalnika za dostop v bančne in spletne portale.

S pomočjo partnerske družbe Nexus Group iz Švedske, vodilnimi strokovnjaki na področju kvalificiranih digitalnih potrdil, smo pripravili novo različico programske opreme Nexus Personal (verzija 4.29.10), ki odpravi zgoraj omenjene težave.

Programska oprema je na voljo na spletni povezav TUKAJ

Oddaljena pomoč

Referenčna št. AA-00373 2.85 Ocena / 61 Glasov

Oddaljena pomoč omogoča, da se zaposleni na Halcomovem helpdesku preko internetne povezave poveže s strankinim računalnikom in ji tako pomaga rešiti težavo. Tak dostop je možen samo v času trajanja helpdesk klica med stranko in sodelavcem helpdeska.

Več informacij o oddaljeni pomoči lahko dobite na naslovu       http://www.islonline.com/remote-support/?hl=sl     ali pa pokličite na telefonsko številko Halcomovega helpdeska 01/200-33-69.

      IZJAVA O SKRBI ZA VARNOST PODATKOV    

Halcom je zavezan k zaščiti podatkov, ki jih pridobi z oddaljenim dostopom do strankinega računalnika.  
     
Halcom uporablja podatke strank, pridobljene z oddaljenim dostopom, izključno za zagotavljanje storitev dodatne podpore svojih programskih izdelkov in v nobenem primeru in pod nobenim pogojem ne odgovarja za kakršnokoli škodo zaradi izgube podatkov in informacij, nastalo kot posledica izvajanja storitev dodatne podpore na oddaljeni način. Zapis opravljene storitve z oddaljenim dostopom Halcom hrani tri mesece.

  

           Namestite si program za oddaljeno pomoč    


Oceni članek
© 2018 Halcom.si - Pravila varstva podatkov
Powered by PROGMBH