Kaj potrebujem kot izdajatelj in prejemnik?

Reference num. 849 Views: 2799
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...
1
Odprt transakcijski račun pri eni izmed bank, ki omogoča izmenjavo e-računov po e-bančnih poteh

Banka za posredovanje e-računov potrebuje transakcijsko številko računa izdajatelja. Ali vaša banka omogoča izmenjavo računov po e-bančnih poteh, se lahko pozanimate pri banki, s katero bi želeli sodelovati.

2
Elektronsko banko in pametno kartico s kvalificiranim digitalnim potrdilom

Za potrebe posredovanja e-računov izdajatelj potrebuje elektronsko banko Hal E-Bank, in sicer verzijo 19.0.1 ali višjo. Najnovejšo verzijo dobite pri svoji banki, lahko pa se obrnete na Halcomov oddelek za pomoč uporabnikom (helpdesk@halcom.si , 01/200 33 69), kjer boste dobili informacije o najnovejši verziji, ki je na voljo za vašo banko. Podrobnosti o kvalificiranem digitalnem potrdilu preberite v sklopu Kvalificirano digitalno potrdilo ENA ZA VSE.

3
Dogovor z banko

Izdajatelj/ Prejemnik pri banki, ponudnici storitve distribucije e-računov, izpolni ustrezno naročilo, se dogovori za poslovne pogoje in se seznani s splošnimi pogoji za uporabo storitev.

4
Dogovor s prejemniki e-računov

V skladu s 84. členom ZDDV mora prejemnik soglašati, da želi prejemati račune v elektronski obliki. Izdajatelj zato od prejemnika pridobi soglasje oziroma prijavo na prejemanje računov v elektronski obliki. Izdajatelj lahko v ta namen pripravi ustrezen obrazec, spletni portal ali pa ponudi katero drugo rešitev, s katero omogoči potencialnemu prejemniku pošiljanje prijave.

5
Priprava računov v ustrezni elektronski obliki

Izdajatelj/ Prejemnik mora e-račune in ovojnice pripraviti v ustrezni elektronski obliki. Pravila za pripravo e-računa in ovojnice najdete na spletni strani https://support.halcom.com/sl/faqs/tehnicna-dokumentacija-e-racuni/.

6
Ločena pooblastila za izdajanje in prejemanje e-računov

V e-banki je privzeto, da ima vsak uporabnik možnost izdajanja in prejemanja e-računov. Če želite pravice spremeniti, se obrnite na banko, kjer bo bančni administrator pooblastila preveril in jih za pooblaščeno osebo nastavil v skladu z vašo zahtevo. Uporabnik bo tako lahko na odjemalcu pri E-računih izvajal le aktivnosti, skladne z dodeljenimi pooblastili (npr. uporabnik s pooblastilom za prejem lahko v mapi Pregled / E-računi pregleduje e-račune, onemogočena pa mu je uporaba map Priprava, Odprema in Arhiv (te možnosti so v e-banki neaktivne)).